وقتی شهید مدافع حرم، رضا دامرودی کودک بود

عکسی خاطره انگیز از یک خانواده معمولی سبزوار

عکس/ یک خانواده معمولی از «سبزوار»
 
مرد خانواده «حسین دامرودی» نام دارد؛ همسرش، بانو «لطف آبادی» و فرزند 3- 4 ساله ای که به عشقِ «ثامن الحجج(صلوات الله علیه)»، او را «رضا» نام نهاده اند
 
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، حدود سال 1370 شمسی و در مشهد مقدس به ثبت رسیده است. زوج جوانی از اهالی روستای «دامرود» (از توابع «داراب» در حوالی «سبزوار») به زیارت آستانِ «امام هشتم(صلوات الله علیه)» آمده اند و مانند بسیاری از زوارِ آن حضرت، عکسی به یادگار در برابر تصویرِ »حرم رضوی» به ثبت رسانده اند. 
 
مرد خانواده «حسین دامرودی» نام دارد؛ همسرش، بانو «لطف آبادی» و فرزند 3- 4 ساله ای که به عشقِ «ثامن الحجج(صلوات الله علیه)»، او را «رضا» نام نهاده اند.
 
«رضا» در 29 تیر ماه 1367 شمسی، یعنی درست 7 روز قبل از پذیرش قطعنامه‌ی 598 از سوی ایران و پایان «دفاع مقدس»،  چشم به خانه ی پدرش گشود. تقدیر چنین بود که این نوزاد، 27 سال بعد، جای در جای پای شهدای آن نبرد 8 ساله بگذارد و رزم جامه‌ی دفاع از «نهضت روح الله» بر تن کرده و در جبهه‌ی دفاع از عمه‌ی «امام هشتم(صلوات الله علیه)» جان خود را در طبق اخلاص قرار دهد. نانِ حلالِ سفره‌ی «حسین و طیبه»، مدالِ «مدافع حرم» شد و بر سینه‌ی «رضا» نشست.
 
«فرزندِ حسین و طیبه»، بابای «نیایش» و «مدافع حرمِ بانوی مقاومت»، به تاریخ شنبه، 25 مهر 1394 شمسی، در گرما گرم «عملیات محرم» در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی»، بال در بال ملائک گشود.
 
روحمان با یادش شاد
هدیه به روحِ بلند پروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
 
کوچه پس کوپه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments

ققنوس بی بال در اوج آسمان

خیلی جالب بود.شادی روح تمام شهدای اسلام صلوات محمدی بفرست
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما