معاون وزیرعلوم : دانشگاه حکیم سبزواری یک دانشگاه با تراز ملی است.


معاون پژوهشی وزیرعلوم ، تحقیقات و فن آوری از پیشرفت ها و موفقیت های چشمگیر دانشگاه حکیم سبزواری در سال های اخیر تقدیر کرد و گفت : با توجه به توانمندی های بالایی که در منطقه سبزوار وجود دارد ، این دانشگاه در آینده ای نزدیک به شکوفایی هرچه بیشتر دست خواهد یافت.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه به نقل از ایرنا دکتر محمد مهدی نژادنوری که اخیراً برای افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری و نیز برای شرکت در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه به سبزوار سفر کرده بود ، در یک سخنرانی در جمع اساتید ودانشجویان، به موفقیت های دانشگاه حکیم سبزواری اشاره کرد و گفت : آنچه من از پیشرفت های این دانشگاه مشاهده کردم ، فراتر از حد انتظار بود.

وی افزود : شاید تا چند سال قبل نام این دانشگاه چندان در کشور مطرح نبود اما امروز دانشگاه حکیم سبزواری به یک دانشگاه با تراز ملی و با رشته های متفاوت و اساتید و دانشجویان توانمند تبدیل شده است.

مهدی نژاد نوری ادامه داد : یکی از دلایل موفقیت دانشگاه حکیم سبزواری این است که تعدادی از اساتید جوان این دانشگاه که بعضی از آنها بسیار جوان هستند ، توانسته اند به درجه استاد تمامی نائل شوند و این یک افتخار بزرگ است.

وی بیان کرد : در بسیاری از شهرها اساتید دانشگاه ها دائماً برای پیمودن مسیر پیشرفت تقاضا دارند که از شهرستان ها به تهران منتقل شوند ، اما اینکه شماری از اساتید دانشگاه حکیم سبزواری در همین جا به درجه استاد تمامی رسیده اند جای تبریک و تقدیر دارد.

وی همچنین اظهار داشت : با توجه به اینکه این منطقه از توانمندی های طبیعی و انسانی بالایی برخوردار است ، در آینده نزدیک شاهد شکوفایی بیش از پیش دانشگاه حکیم سبزواری خواهیم بود. (منبع: ایرنا)

گفتنی است ، دانشگاه حکیم سبزواری بزرگترین و معتبرترین دانشگاه ملی شمال شرق کشور پس از دانشگاه فردوسی مشهد است.(منبع1) ، (منبع2)

مخاطبان گرامی می توانند برای مطالعه گزارش های دیگری از سخنرانی و حضور معاون وزیرعلوم در سبزوار به آدرس های زیر مراجعه نمایند :

گزارش تصویری از حضور معاون پژوهشی وزیرعلوم در دانشگاه حکیم سبزواری

معاون وزیرعلوم در سبزوار : سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت از پژوهش های کاربردی است

معاون وزیرعلوم در سبزوار : ایمان و تزکیه در کنار علم آموزی  ضامن توسعه پایدار کشور است.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت علوم : دانشگاه حکیم سبزواری ، دانشگاهی پویا و با پتانسیل بالاست.
نظرت را بنویس
comments

ع.ک

از همه کارکنان محترم دانشگاهحکیم سبزواری تشکر می کنم. در اولین هفته مهرماه برای ثبت نام دختر عزیزم در این دانشگاه به سبزوار امدیم و در مدتی که حضور داشتیم از برخورد خوب کارکنان بسیار ممنونم اما رانندگان اتوبوس های دانشگاه اگر برخورد شایسته تری با مسافران داشته باشند بهتر است زیرا بنده خودم در چند مرتبه ای که رفت و امد کردم ضمن اینکه هیچوقت سرویس ها سر وقت حرکت نمی کردند اگرهم به رانندگان اعرتاض می کردی جواب های درشت می گرفتی. اخرین باری که سوار شدم به قصد رفتم به ترمینال بود و چون ساعت حرکت اتوبوسم فرارسیده بود بسیار عجله داشتم و راننده با ده دقیقه تتاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود حرکت کرد و وقتی اعتراض کردم گفت این سرویس ها برای دانشجوهاست نه برای والدین انها این جواب بیسار توهین امیز بود زیرا من از دل خوشم که نیامده بودم برای ثبت نام بچه ام در همان دانشگاه امده بودم و طبیعتا امدو رفتهایم بهداخل شهر را باید از سرویس ها استفاه می کردم زیرا این فاصله زیاد دانشگاه تا شهر را اگر هر بار می خواستم با تاکسی یا ازانس بروم هزینه ام بسیار زیاد میشد.به هرحال این برخورد راننده برای من بسیار ناراحت کننده بود و دلم برای فرزندم سوخت که باید تمامسال را با این شرایط از داخل شهر به دانشگاه بروند و برعکس اگر صدای ما را به گوش مسولان دانشگاه حکیم سبزواری برسانید ممنونتان خواهم شد.لطفا نظرم را حتما نمایش دهید زیرا همین که بدانم بالاخره جایی حرفم را شنیده است خود به خود ارام می شوم

ف ر (9392)

برای منکه بهترین سالای عمرمو تو دانشگاه حکیم گذروندم. هم کاردانی اونجا بودم هم دوره کاردانی به کارشناسی برای ارشدم اگه خدا بخواد دوباره بر می گردم به همین دانشگاه. دانشگاه حکیم سبزواری دومین دانشگاه با اهمیت شمال شرق کشوره که اکثر جوونای استان دوست بعد از ارزو برای قبول شدن در دانشگاه های تهران یا مشهد سومین جایی که مدنظرشوونه و ارزو دارن اونجا قبول شن دانشگاه حکیمه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما