مجله اینترنتی اسرارنامه هفت ساله شد

امید برومندی:
 
تولد هفت سالگی اسرارنامه در کنار همکاران عزیز و با حضور صمیمانه جناب شجاع مقدم سرپرست گرامی و پرتلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و فعال فرهنگی شهرمان آقای سیدنوراله رضوی جشن گرفته شد.
 
اسرارنامه در 16 آبان 90 به عنوان اولین مجله اینترنتی غرب خراسان رضوی فعالیتش را زیر نظر موسسه خوشنام فرهنگی و هنری کیاسبز بیهق در کهن شهر سبزوار دیار خرد ، فرهنگ  و ادب ایران آغاز کرد.
 
افتخار داشتم در اولین به روز رسانی اسرارنامه با یادداشتی تحت عنوان: «6 روش ساده برای داشتن زندگی شاد، سالم و طبیعی» که در بخش سبک زندگی این مجله منتشر شد، جزء همکاران تحریریه این سایت باشم و خوشبختانه اون همکاری تا امروز ادامه پیدا کرد. 
 
البته از همکاران اولیه و بسیار عزیر اسرارنامه، فقط من همچنان در این رسانه باقی مانده ام و بقیه دوستان عزیزم که یادشون همیشه بخیر باشه، الان هر کدوم در جای دیگه ای مشغول به کار هستند. ولی شکر خدا در حال حاضر هم مجموعه ای از همکارانم در  این مجله هستند که هر کدام تخصص و مهارت های خاص خودشان را در زمینه های مختلف علمی، هنری، ادبی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای دارند و از این بابت فکر میکنم سایت اسرارنامه و همه شبکه های وابسته به آن در فضای مجازی امروز توانسته مجموعه ای متنوع و غنی و البته بی حاشیه در عرصه خبر غرب خراسان و دیار سربداران باشد.
 
به همین خاطر به همکاران نازنین فعلی خود آقایان و خانم ها ریحانه ریاحی عزیز مدیرمسئول اسرارنامه و دبیر سرویس اقتصادی و سمیرا واعظی نژاد دبیر سرویس علمی و فرهنگی و مدیر فضای مجازی مرتبط با اسرارنامه، زهرا امیری تدوینگر و گوینده، براتعلی رجبی دبیر سرویس سیاسی و اجتماعی و کارگردان کلیپ های تصویری، الهام شبانی مقدم گزارشگر اجتماعی و جدیدترین عضومان محمدجواد علوی مقدم عکاس و که مسئول بخش فنی سایت و فضای مجازی، به تک تک شان که هر کدام با حضور ارزشمند و پشتکارشان معنای جدید و شور و صفای ویژه ای به این مجموعه بخشیده اند، نیز تبریک بگویم و به نوبه خودم قدردان حضورشان باشم. 
 
قلبا و اخلاقا لازم می دانم تشکر ویژه ای هم از فرهنگ دوستان بزرگوار آقایان محمد همایی، رضا مناجاتی پور و سید نوراله رضوی داشته باشم که در این سالها مشوق فعالبت های رسانه ای و به ویژه اسرارنامه بودند و نیز قدردان همراهان عزیز آقایان علی نورآبادی، حسین خسروجردی، سید حسین سبریزی، محمد مهرنیا، موسی الرضا دانایی، مهدی مقصودی، محمد ابراهیم اکبری، امیر الهی، امیر مسکنی و خانم ها الهه رامشینی، فاطمه شریف نیا و نیز  تحلیل های استادان دانشگاه همچون آقای دکتر طیبی  باشم که با برخی نوشته ها یا راهنمایی هایشان به غنای کار ما افزودند و همیشه حامیان محکم و راهنمایان بلنداندیش اسرارنامه بودند و همچنین از بزرگوارانی چون زهرا شیرازی، معصومه  علی آبادی و سید مهدی قزی هم که در بعضی دوره ها، زحمات زیادی برای اسرارنامه کشیدند و به اصطلاح در این مجله حق آب و گل دارند نیز از صمیم قلبم قدردانی کنم. 
 
امیرمحمد ده آبادی عزیز هم البته در این سالها با راه اندازی داوطلبانه پیج اینستاگرامی قاب اسرارنامه زحمات زیادی کشید که می دانم با فعالیت پاکیزه و هنرمندانه اش به تدریج محبوبیت زیادی پیدا کرد، اما اکنون به دلیل قرار گرفتن در دوران خدمت سربازی نمی تواند مانند سابق پیج قاب اسرارنامه را به روز رسانی کند.
یک سپاس بی پایان هم باید داشته باشم از همه مخاطبان گرامی اسرارنامه و همه دوستان دیگری که به دلیل پرهیز از طولانی شدن این مطلب، نتوانستم نامشان را ذکر کنم، اما در این سالها با حمایت ها، راهنمایی ها، نقدهای سازنده و انرژی های مثبتی که به بنده و همکارانم در این سایت دادند، ما را دلگرم کردند و به بهتر شدن فعالیتمان یاری رساندند.
 
پی نوشت:
 
1- این جشن هم مانند بسیای از جشن های مختصر دیگری که در دفتر کیاسبز برگزار می شود، بدون هماهنگی و برنامه ریزی های خاص قبلی و در یک تصمیم گیری آنی و تا حدی غافلگیرانه تدارک دیده شد و بنابراین جای بسیاری از عزیزان در محفل ما خالی بود که انشالله در موقعیت دیگری ودر جشن مفصل تر دیگری که برای تولدهای بعدی و یا مناسبت های ویژه دیگر، برای اسرارنامه خواهیم گرفت، در خدمت همه این عزیزان خواهیم بود.
 
2- جشن تولد هفت سالگی اسرارنامه به خاطر مصادف شدن با ایام سوگواری های پایان ماه صفر با چند روز تأخیر در روز شنبه 19 آبان ماه برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما