نمایندگان، فرماندار ویژه، شورا،شهردار و رییس ورزش

استعفا دهید سبزوار هندبال ندارد؟

این روزها لیگ برترِ هندبال بدون حضور نماینده ای از شهرستان سبزوار بی آنکه نگرانی کسی را برانگیزد به مسابقات خود ادامه می دهد. مسئولین بسیار عزیز که دارای شکوه همایونی و فر ایزدی هستند  و آن را، برای تکان نخوردن از موکب فاخرِ ریاستِ مادام العمر در ناصیه ی بلند اخترِ خود الصاق کرده اند در لای پر قو، به دعواهای حیدری و نعمتی خود مشغول هستند؛ تبارک الله، راحت باشید این فقره ضرب و شتم را با خیال راحت ادامه دهید اصلا رعیت که جرئت ورود ندارد البته چه حقی دارد و چه دخلی؟! رعیت بهتر است همین مواجب ماهانه را بگیرد و کیفور بشود بس است دیگر! از طرفی دستگاه عدل و داد هم به این موضوعات ورود پیدا نمی کند آخر جرمی واقع نشده است سری هم که درد نمی کند دستمال نمی بندند؛ می بندند مگر؟

راستش نمی دانم روی سخنم باید با که باشد با نمایندگان، فرماندار ویژه، شهردار و یا رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار؟ به همین سو سوی چراغ کاسب های عزیز قسم، زورمان به این قِسم آدم های مشحون از هاله  نور نمی رسد. الهی به قبر پر از رخوت شان نور ببارد.

پس با که دو کلمه حرف بزنیم که بعد حرف زدن مان، از زندگی ساقط نشویم. آهان یادم افتاد همین ورزشکارانی که سبب افتخار ملی و جهانی شده اند باید بد نباشد سر سخن را با اینها باز کنیم چرا که آنان زورشان به خودشان نمی رسد چه برسد به ما که مسئولیت شامخ و پر از هاله گاز آبدار خانه ی مطبخ اسرار نامه را به عهده داریم. پس گپ مان را به همین ها می اندازیم؛ تازه خطرش کمتره!

 این بندگان همیشه مقصر خدا که ثمره عمر عزیزشان را برای اعتلای سبزوار و ایران گذاشته اند و جوانی خود را در طبق اخلاص تقدیم کرده اند چرا نمی روند گوشه ای بخسبند آخه چرا خاطر خطیر عده ای به واسطه ی اندک استعداد توپ چرخاندن این جوانان -گیرم پرشمار- مکدر شود. خوب اینها هم به پای دیگر بیکاران بنشینند و سماق بمکند. من از قول این مسئولین همیشه در صحنه عرض می کنم: "ورزشکاران عزیز واقعا خجالت دارد خوب، بروید موتوری بردارید قان قان سواری کنید آمار جمعیت بیکارمان بیشتر می شود بودجه بیشتر می گیریم بعدش عکس ما نمایندگان و مسئولین سر چوپ می شود اینجوری مردم می فهمند چقدر ما کار می کنیم حالا بودجه را بعدش ازک بزک دفتری ، ماشینی یا نمای اداره و میزمان کردیم  به چه کسی ربط دارد؟"

ورزشکاران عزیز؛ مسئولین که بر منصب نشسته اند اینقدر کار دارند و اینقدر باید دعوای اصغری و اکبری بکنند که حد ندارد  نباید بخاطر اندک خیل جوانان، حالا گیرم که توانا هستند و کلاس هندبال شان ملی و جهانیست (خوب باشد نباید که منت گذاشت) مزاحم خواب 24 ساعت قیلوله شان بشوید.

الان که من مسئول آبدارخانه شده ام می بینم چقدر مسئولیت سنگین است حالیه عقل من هم خیلی بیشتر کار می کند مثل وقتی اسهال می شوم گلاب به روتان روم به دیوار، گُر گُر کار می کند مثلا منم مثل همه ی عزیزان رییس می فهم که: "واقعا ورزشکاران قدر نشناس هستند خوب آخه تیم هندبال منحل شد به گور سیاه که شد مگه وقتی تیم بود چه گلی به سر سبزوار زد حالا اسم سبزوار تو کشور سربلند می شد چه اهمیتی داره یا هندبال بِرند سبزوار در ایران و فراتر از ایران می شد چه مشکلی رو حل می کرد یا کارخانه ها می توانستند از این برند رونق بگیرند مگر چه می شد. خوب عکس ما را مگر سر چوب می کردند نه که نمی کردند باور کنید می گرفتند عکس چهارتا جوان و بزرگسال هندبال را می زدند سر چوب؛ بعد عکس ما را کجا بزنند تا بشناسندمان یا رای بدهند؟ تازه قباحت داره چند تا هندبالیست که ثمره حالا گیرم این شهر و دیار هستند نباید اینقدر مهم باشد!!! اتفاقا اصلا خوب شد هندبال نداریم ما یحتمل مسئول ویژه و نماینده ویژه هستیم فردا بازنشست شدیم حقوق ویژه می گیریم بعد شما بیایید برای ما بزرگداشت بگیرید بخاطر خدمات شایان در توسعه انحلال شرکت های توسعه ای، اعزام ورزشکاران به دیگر شهرها و مهمتر از همه صادرات شهرداران نمونه به دیگر شهرها یا مراکز استان و انتخاب مسئولین همیشه آرام، محجوب، سربزیر و به خصوص حرف گوش کن و دارای مهارت عجیب کار را به فردا انداختن و پیچاندن شگرف مردم؛ که واقعا این خدمات باید به جد دیده شود البته اگر بشود از همین الان بودجه اش را کنار بگذاریم بهتر است، چون معلوم نیست عقل مسئول بعدی به اندازه ما باشد و مراسم تجلیل برایمان بگیرد!!! وای ما مسئولین چقدر فکر می کنیم! نابغه ایم ها! اصلا نیاز به کندر و میگو و فسفر نداریم ولی خوب میگو خوبه مخصوصا اگه نوبرانه باشد.

راستش من شلخته تخته انداز هر چند تازه حکم ریاست آبدارچی را بما داده اند ولی چون گرم هستم و نمی دانم مسئولیت چه مزایایی دارد و اینکه از نابغه بودن مسولین چیزی نمی فهمم و با همین عقل ناقص رعیتی مان می فهمم به این جوانان خیانت شده است به خاطر عدم خجالت برخی رییس های عزیز و عدم استعفای آنان از ریاست آبدارخانه ی مطبخ اسرار نامه استعفا داده و خود را با یک درجه تخفیف بازنشسته می کنیم باشد تا این تنبیه شدید باعث درس عبرت برای هندبالیست ها شود.

امضا :                         شلخته تخته انداز

                    رییس آبدارخانه ی مطبخ خانه اسرار نامه

 

پی نوشت: لیگ برتر هندبال شاهد حضور نماینده ای از سبزوار نیست با اینکه هندبالیست های سبزوار با کمترین بودجه تیم را در لیگ برتر حفظ کردند ولی همه ی دست اندرکاران مسئول شهرستان از حمایت تیم خوداری کردند این یعنی نداشتن تیم در لیگ برتر و اینکه سال آینده نیز، حتی در صورت تمایل به حضور در مسابقات هندبال، تیم از دسته های پایین تر، باید دوباره از صفر شروع کند. البته جا دارد از پیشکسوتان و هندبالیست ها تشکر کرد که حتی با کمترین هزینه ها حاضر به همراهی شدند و نیزدانشگاه حکیم سبزواری  که برای تشکیل تیم، قدم پیش گذاشت ولی چنان از سوی نهادهای شهرستان سنگ جلوی پای آنان گذاشته شد که دریغ و صد افسوس عملا هیچ اتفاقی نیفتاد.

سید حسین سبریزی

نظرت را بنویس
comments

رضا

با سلام واقعا افسوس خوردم ، یاد آن روزهایی که هندبال سبزوار یک تنه بر بام هندبال کشور ایستاده بود بخیر. یاد روزهایی که هندبالیستهای عزیزمون حتی سالن نداشتند و تو زمین آسفالته شهید حقانی بازی میکردند. به امید روزی که دوباره مسولین عزیز شهرستان هم به کمک هندبال سبزوار بیایند و دوباره هندبال در شهر مهد هندبال ایران زنده شود.

طراحی سایت

انشالله تیم خوب سبزوار هم پیروز میدان باشه

طراحی سایت

انشالله تیم خوب سبزوار هم پیروز میدان باشه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما