به بهانه افتتاح کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی

فرصتی برای تحکیم صمیمت، آموزش، هم اندیشی و هم افزایی بچه های رسانه سبزوار

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
کانون تخصصی بسیج رسانه در غرب خراسان رضوی امروز در حالی در آستانه 17 مرداد روز خبرنگار، افتتاح شد، که خبرنگاران و اصحاب رسانه دیار سربداران در چند سال اخیر فاقد هیچ تشکل فعال و موثری در حوزه امور صنفی و تخصصی خود بودند و افتتاح این کانون می تواند نقطه امیدی در فعالیت های رسانه ای سبزوار و شهرستان های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن باشد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، با اینکه در سال های اخیر انجمن صنفی خبرنگاران سبزوار تعطیل شده و خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز به خاطر قوانین سخت گیرانه و محدودکننده ای که دارد، باعث شده بسیاری از اصحاب رسانه دیار سربداران تا کنون نتوانند به عضویت آن دربیایند، اما با این حال سبزوار همچنان یکی از مراکز  پر رنگ و گسترده فعالیت های رسانه ای در شمال شرق کشور بوده و روزانه چندین خبر، گزارش، تحلیل و یادداشت در خبرگزاری های مستقر در این شهر، صدا و سیما، وبسایت ها و نشریات محلی، کانال های تلگرامی و سایر شبکه های اجتماعی مربوط به سبزواری ها تولید می شود.
 
پر واضح است که در چنین فضای با نشاط و پویایی خبرنگاران دیار سربداران نیاز به تشکل هایی نظیر انجمن صنفی، بسیج رسانه و ... دارند که فعالیت آنان را مورد حمایت قرارداده، به فکر پیگیری مسائل خبرنگاران و برگزاری کلاس های آموزشی و  ... باشند.
 
از آنجایی که مدیریت کانون تخصصی بسیج رسانه غرب خراسان رضوی به محمد مهرنیا یکی از خبرنگاران خوشنام و پیشکسوت دیار سربداران سپرده شده است، امید می رود بتواند با رویه معتدلی که همواره از وی مشاهده شده است،در این کانون اهداف فوق را محقق کرده و بدین ترتیب فرصت مغتنمی برای گردهم آمدن، هم اندیشی، هم افزایی و تحکیم صمیمیت بچه های رسانه سبزوار بزرگ (سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن) فراهم آید.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما